Nova Mercedes-Benz S-klasa
20.04.2017

Za novu S-klasu planirano je nekoliko novih motora: linijski šest-cilindrični dizelski i benzinski motori kao i novi V-8 biturbo benzinski motor. Uz to, Mercedes-Benz planira plug-in hibrid s električnim dosegom od približno 50 kilometara. U isto vrijeme, svjetsku premijeru doživjeti će revolucionarne tehnologije, kao što su 48-voltni integrirani motor startera i električni booster kompresor.
MULTIBEAM LED prednja svjetla i ULTRA RANGE duga svjetla noć pretvaraju u dan. ROAD SURFACE SCAN, detekcija neravnina ispred vozila, te CURVE funkcija zakretanja u zavoju dodatne su jedinstvene značajke S-klase u segmentu luksuznih limuzina.
ENERGIZING kontrola udobnosti po prvi put na svijetu ulazi u serijsku proizvodnju: ova opcijska značajka povezuje razne sustave udobnosti u vozilu, kao što su klima uređaj, ambijentalno osvjetljenje, funkcije masiranja i mirisa i klijentima omogućuju konfiguriranje specifičnog ugođaja koji odgovara njihovom raspoloženju ili potrebama.
Vanjske značajke:
Nadopunjeni prednji kraj s bogatim kromiranim ukrasnim detaljima ističe izuzetan status modela Mercedes-Maybach. Također, novost predstavlja Maybach logotip između prečki prednje maske.
U kombinaciji s novim MULTIBEAM LED prednjim svjetlima (opcijska značajka; detalji su navedeni ispod), S-klasa uključuje tri prepoznatljive svjetlosne baklje kao ekskluzivan dizajnerski element. Novost također predstavlja prednji branik s istaknutim otvorima za zrak i izraženim sportskim izgledom. Svi modeli opremljeni su redizajniranim donjim dijelom branika s integriranim vidljivim ukrasnim elementom ispušnih cijevi. Ispušne cijevi su uokvirene s kromiranim ukrasnim elementom, koji se izdužuje cijelom širinom vozila. Standardno ili kao opcija nudi se sedam novih aluminijskih naplataka s promjerima između 17 i 20 inča.
Unutrašnjost :
Koncept materijala i boja također je pažljivo složen i uključuje široki raspon smeđih tonova, uključujući nove kombinacije boja kao što su magma siva/espresso smeđa ili mahagonij smeđa/svilena bež.
Novi motori s revolucionarnom tehnologijom
Mercedes-Benz S 560 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 8.5 l/100 km; kombinirane CO2 emisije: 195 g/km) i Mercedes-Maybach S 560 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 9,3 l/100 km; kombinirane CO2 emisije:
209 g/km): Novi V-8 na startnu liniju dolazi s 345 kW (469 KS) i 700 Nm. Ovaj novi biturbo motor jedan je od najštedljivijih V-8 benzinskih motora na svijetu i približno troši deset posto manje goriva od prethodnika.
Najsnažniji dizelski automobil u Mercedes-Benzovoj povijesti: U modelima Mercedes-Benz S 350 d 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 5,5 l/100 km, kombinirane CO2 emisije: 145 g/km) i S 400 d 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 5,6 l/100 km, kombinirane CO2 emisije: 147 g/km), svoj debi doživjeti će novi linijski šest cilindrični dizelski motor. Dolazi u izvedbama s dvije snage od 210 kW (286 KS) i 600 Nm kao i 250 kW (340 KS) i 700 Nm.
Početak prodaje nove S-klase u Europi započinje u srpnju.
MULTIBEAM LED prednja svjetla i ULTRA RANGE duga svjetla noć pretvaraju u dan. ROAD SURFACE SCAN, detekcija neravnina ispred vozila, te CURVE funkcija zakretanja u zavoju dodatne su jedinstvene značajke S-klase u segmentu luksuznih limuzina.
ENERGIZING kontrola udobnosti po prvi put na svijetu ulazi u serijsku proizvodnju: ova opcijska značajka povezuje razne sustave udobnosti u vozilu, kao što su klima uređaj, ambijentalno osvjetljenje, funkcije masiranja i mirisa i klijentima omogućuju konfiguriranje specifičnog ugođaja koji odgovara njihovom raspoloženju ili potrebama.
Vanjske značajke:
Nadopunjeni prednji kraj s bogatim kromiranim ukrasnim detaljima ističe izuzetan status modela Mercedes-Maybach. Također, novost predstavlja Maybach logotip između prečki prednje maske.
U kombinaciji s novim MULTIBEAM LED prednjim svjetlima (opcijska značajka; detalji su navedeni ispod), S-klasa uključuje tri prepoznatljive svjetlosne baklje kao ekskluzivan dizajnerski element. Novost također predstavlja prednji branik s istaknutim otvorima za zrak i izraženim sportskim izgledom. Svi modeli opremljeni su redizajniranim donjim dijelom branika s integriranim vidljivim ukrasnim elementom ispušnih cijevi. Ispušne cijevi su uokvirene s kromiranim ukrasnim elementom, koji se izdužuje cijelom širinom vozila. Standardno ili kao opcija nudi se sedam novih aluminijskih naplataka s promjerima između 17 i 20 inča.
Unutrašnjost :
Koncept materijala i boja također je pažljivo složen i uključuje široki raspon smeđih tonova, uključujući nove kombinacije boja kao što su magma siva/espresso smeđa ili mahagonij smeđa/svilena bež.
Novi motori s revolucionarnom tehnologijom
Mercedes-Benz S 560 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 8.5 l/100 km; kombinirane CO2 emisije: 195 g/km) i Mercedes-Maybach S 560 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 9,3 l/100 km; kombinirane CO2 emisije:
209 g/km): Novi V-8 na startnu liniju dolazi s 345 kW (469 KS) i 700 Nm. Ovaj novi biturbo motor jedan je od najštedljivijih V-8 benzinskih motora na svijetu i približno troši deset posto manje goriva od prethodnika.
Najsnažniji dizelski automobil u Mercedes-Benzovoj povijesti: U modelima Mercedes-Benz S 350 d 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 5,5 l/100 km, kombinirane CO2 emisije: 145 g/km) i S 400 d 4MATIC (kombinirana potrošnja goriva: 5,6 l/100 km, kombinirane CO2 emisije: 147 g/km), svoj debi doživjeti će novi linijski šest cilindrični dizelski motor. Dolazi u izvedbama s dvije snage od 210 kW (286 KS) i 600 Nm kao i 250 kW (340 KS) i 700 Nm.
Početak prodaje nove S-klase u Europi započinje u srpnju.