Novi Mercedes-AMG kompaktni modeli spremni za narudžbu
15.07.2015

Kao što se već moglo vidjeti na nedavno lansiranom 45 4MATIC, AMG 2.0-litarski četverocilindrični turbo motor sada proizvodi 280 kW (381 KS), što je povećanje od 15 kW (21 KS) u odnosu na prethodne modele. Maksimalni okretni moment ove svjetski najmoćnije serijske proizvodnje četiri-cilindarskog motora povećan je za 25 Nm na 475 Nm. Revidirani mjenjač je 7-stupanjski s dvostrukom spojkom i novim načinima DYNAMIC SELECT prijenosa, poznatim iz Mercedes-AMG GT. Dinamika vožnje može biti dodatno pojačana sa dodatnim AMG RIDE CONTROL sportski ovjesom i AMG DYNAMIC PLUS paketom.
CLA 45 4MATIC sada ubrzava od nula do 100 km / h za 4,2 sekundi , što je 0,4 sekundi brže od svojih prethodnika ( Shooting Brake : 4,3 sekunde, GLA : 4.4 sekunde) . U isto vrijeme bilo je moguće zadržati razinu potrošnje na rangu s prethodnim modelima , potrošnja goriva CLA 45 4MATIC i CLA 45 4MATIC Shooting Brake je 6,9 litara na 100 kilometara ( odgovara 161 g / km CO2 ) . GLA 45 4MATIC troši 7,4 l / 100 km ( odgovara 172 g / km CO2 ) .
Motor , prijenos i upravljačke karakteristike Mercedes - AMG kompaktnih modela mogu se promijeniti preko okretnog prekidača s novim , standardnim fit načinima AMG DYNAMIC SELECT prijenosa . Tu je izbor od četiri načina rada , odnosno "Comfort " , " Sport " , " Sport +" i "Individual" ili "Race" ( u suradnji s AMG RIDE CONTROL sportskim ovjesom ).
Još jedna nova značajka je AMG DYNAMIC PLUS paket ( 2.618 € ) , što izoštrava dinamiku vožnje . Jedan od glavnih komponenta je novorazvijeni , mehanički prednji diferencijal sa sustavom zaključavanja, što značajno poboljšava prianjanje pri vožnji u sportskom stilu . Najveće prednosti postaju očite tijekom snažnog ubrzavanja iz zavoja , gdje omogućuje maksimalno prianjanje i visoko bočno ubrzanje.
AMG DYNAMIC PLUS paket također uključuje sportski ovjes AMG RIDE CONTROL: što ključuje dodatni " Race " prijenos. Sustav radi potpuno automatski, prilagođavajući se prigušuje snagu za svaki kotač u skladu s uvjetima vožnje i uvjetima na cesti.
Još jedan dominantan faktor u agilnom i dinamičnom karakteru prijenosa snage je standardni fit AMG SPEEDSHIFT DCT 7 - stupanjski sportski mjenjač. Zahvaljujući sada kraćim omjerima prijenosa u 3. do 7. stupnju prijenosa ,dinamičnija su ubrzanja u svim brzinama.
Također kao standard, novi AMG kompaktni sportski automobili prenose pogonsku snagu na sva četiri kotača za optimalno prianjanje i maksimalni užitak u vožnji. Raspodjela momenta stepless od AMG Performance 4MATIC sustava u rasponu od 100 posto prednjim pogonom do 50:50 između prednje i stražnje osovine.
CLA 45 4MATIC sada ubrzava od nula do 100 km / h za 4,2 sekundi , što je 0,4 sekundi brže od svojih prethodnika ( Shooting Brake : 4,3 sekunde, GLA : 4.4 sekunde) . U isto vrijeme bilo je moguće zadržati razinu potrošnje na rangu s prethodnim modelima , potrošnja goriva CLA 45 4MATIC i CLA 45 4MATIC Shooting Brake je 6,9 litara na 100 kilometara ( odgovara 161 g / km CO2 ) . GLA 45 4MATIC troši 7,4 l / 100 km ( odgovara 172 g / km CO2 ) .
Motor , prijenos i upravljačke karakteristike Mercedes - AMG kompaktnih modela mogu se promijeniti preko okretnog prekidača s novim , standardnim fit načinima AMG DYNAMIC SELECT prijenosa . Tu je izbor od četiri načina rada , odnosno "Comfort " , " Sport " , " Sport +" i "Individual" ili "Race" ( u suradnji s AMG RIDE CONTROL sportskim ovjesom ).
Još jedna nova značajka je AMG DYNAMIC PLUS paket ( 2.618 € ) , što izoštrava dinamiku vožnje . Jedan od glavnih komponenta je novorazvijeni , mehanički prednji diferencijal sa sustavom zaključavanja, što značajno poboljšava prianjanje pri vožnji u sportskom stilu . Najveće prednosti postaju očite tijekom snažnog ubrzavanja iz zavoja , gdje omogućuje maksimalno prianjanje i visoko bočno ubrzanje.
AMG DYNAMIC PLUS paket također uključuje sportski ovjes AMG RIDE CONTROL: što ključuje dodatni " Race " prijenos. Sustav radi potpuno automatski, prilagođavajući se prigušuje snagu za svaki kotač u skladu s uvjetima vožnje i uvjetima na cesti.
Još jedan dominantan faktor u agilnom i dinamičnom karakteru prijenosa snage je standardni fit AMG SPEEDSHIFT DCT 7 - stupanjski sportski mjenjač. Zahvaljujući sada kraćim omjerima prijenosa u 3. do 7. stupnju prijenosa ,dinamičnija su ubrzanja u svim brzinama.
Također kao standard, novi AMG kompaktni sportski automobili prenose pogonsku snagu na sva četiri kotača za optimalno prianjanje i maksimalni užitak u vožnji. Raspodjela momenta stepless od AMG Performance 4MATIC sustava u rasponu od 100 posto prednjim pogonom do 50:50 između prednje i stražnje osovine.