Mercedes-AMG GT Roadster i Mercedes-AMG GT C Roadster
04.04.2017

Mercedes-AMG proširuje svoju GT obitelj s dva Roadster modela. Novi AMG GT C model pozicioniran je između modela AMG GT S i AMG GT R.
Karoserija: Roadster s dva sjedala s aluminijskom šasijom i aluminijskom karoserijom. Školjka je ojačana: bočni pragovi s debljim stjenkama i više komora, dodatni elementi između nosača prednje ploče i okvira vjetrobrana, dodatni okvirni element između mekanog krova i spremnika. Poprečni element iza sjedala podržava fiksni sustav zaštite u slučaju prevrtanja.
Prvi na svijetu: Na standardnom produkcijskom vozilu po prvi put se koristi nova kombinacija materijala: poklopac prtljažnika napravljen je od kombinacije SMC (Sheet Moulding Compound) materijala i karbonskih vlakana. Prednost: mala masa, visoka čvrstoća i izvanredna kvaliteta površine.
Mekani krov: Troslojni mekani krov s pod-strukturom kao magnezij/čelik/aluminij konstrukcija. Njegova mala masa pomaže osigurati nisko središte ravnoteže. Otvara se i zatvara za 11 sekundi tijekom vožnje pri brzinama do 50 km/h; Z-preklapanje koje štedi prostor; dostupan u tri boje: crna, bež ili crvena.
Dizajnerska značajka: Kao i model Mercedes-AMG GT R, oba ova Roadster modela uključuju AMG Panamericana prednju masku.
Aerodinamika: AMG GT Roadster uključuje jednaki AIRPANEL aktivni sustav upravljanja protokom zraka (okomite zaklopke iza prednjeg donjeg spojlera se otvaraju i zatvaraju unutar jedne sekunde) kao i model AMG GT R. Prednost: poboljšana aerodinamična ravnoteža i performanse.
Unutrašnjost: Po prvi put su dostupni unutrašnji elementi u STYLE Exclusive izvedbi presvučeni nappa kožom u macchiato bež boji. Po prvi put za standardna AMG sportska sjedala dostupna su AMG Performance sjedala s AIRSCARF sustavom grijanja u razini vrata putnika i klimatiziranjem.
Povezivost: AMG Track Pace aplikacija, kao dio COMAND Online sustava pretvara Apple iPhone® u osobnog trkaćeg inženjera. Klijenti mogu koristiti ovu aplikaciju za analizu i poboljšanje stila vožnje na trkaćoj stazi kao i za dijeljenje podataka s drugim AMG vozačima preko Facebook, YouTube ili AMG Private Lounge mreža.
Audio sustav: Sustav zvučnika, koji uključuje novo razvijeni External Coupled Subwoofer (ECS), omogućuje izvanredno snažnu bas reprodukciju. Umjesto vlastitog kućišta, ECS koristi cijelu unutrašnjost vozila kao subwoofer kućište, zahvaljujući specijalnom otvoru u stražnjem desnom luku kotača. Subwoofer je preko ovog otvora spojen sa školjkom, za prenošenje zvuka koji ispunjava prostor.
Snaga: AMG GT Roadster 350 kW (476 KS). AMG GT C Roadster 410 kW (557 KS). To je 26 kW (35 KS) više od modela AMG GT S i 20 kW (28 KS) manje od modela Mercedes-AMG GT R.
Prepoznatljive značajke modela Mercedes-AMG GT C Roadster
u usporedbi s modelom Mercedes-AMG GT Roadster:
Karoserija: Roadster s dva sjedala s aluminijskom šasijom i aluminijskom karoserijom. Školjka je ojačana: bočni pragovi s debljim stjenkama i više komora, dodatni elementi između nosača prednje ploče i okvira vjetrobrana, dodatni okvirni element između mekanog krova i spremnika. Poprečni element iza sjedala podržava fiksni sustav zaštite u slučaju prevrtanja.
Prvi na svijetu: Na standardnom produkcijskom vozilu po prvi put se koristi nova kombinacija materijala: poklopac prtljažnika napravljen je od kombinacije SMC (Sheet Moulding Compound) materijala i karbonskih vlakana. Prednost: mala masa, visoka čvrstoća i izvanredna kvaliteta površine.
Mekani krov: Troslojni mekani krov s pod-strukturom kao magnezij/čelik/aluminij konstrukcija. Njegova mala masa pomaže osigurati nisko središte ravnoteže. Otvara se i zatvara za 11 sekundi tijekom vožnje pri brzinama do 50 km/h; Z-preklapanje koje štedi prostor; dostupan u tri boje: crna, bež ili crvena.
Dizajnerska značajka: Kao i model Mercedes-AMG GT R, oba ova Roadster modela uključuju AMG Panamericana prednju masku.
Aerodinamika: AMG GT Roadster uključuje jednaki AIRPANEL aktivni sustav upravljanja protokom zraka (okomite zaklopke iza prednjeg donjeg spojlera se otvaraju i zatvaraju unutar jedne sekunde) kao i model AMG GT R. Prednost: poboljšana aerodinamična ravnoteža i performanse.
Unutrašnjost: Po prvi put su dostupni unutrašnji elementi u STYLE Exclusive izvedbi presvučeni nappa kožom u macchiato bež boji. Po prvi put za standardna AMG sportska sjedala dostupna su AMG Performance sjedala s AIRSCARF sustavom grijanja u razini vrata putnika i klimatiziranjem.
Povezivost: AMG Track Pace aplikacija, kao dio COMAND Online sustava pretvara Apple iPhone® u osobnog trkaćeg inženjera. Klijenti mogu koristiti ovu aplikaciju za analizu i poboljšanje stila vožnje na trkaćoj stazi kao i za dijeljenje podataka s drugim AMG vozačima preko Facebook, YouTube ili AMG Private Lounge mreža.
Audio sustav: Sustav zvučnika, koji uključuje novo razvijeni External Coupled Subwoofer (ECS), omogućuje izvanredno snažnu bas reprodukciju. Umjesto vlastitog kućišta, ECS koristi cijelu unutrašnjost vozila kao subwoofer kućište, zahvaljujući specijalnom otvoru u stražnjem desnom luku kotača. Subwoofer je preko ovog otvora spojen sa školjkom, za prenošenje zvuka koji ispunjava prostor.
Snaga: AMG GT Roadster 350 kW (476 KS). AMG GT C Roadster 410 kW (557 KS). To je 26 kW (35 KS) više od modela AMG GT S i 20 kW (28 KS) manje od modela Mercedes-AMG GT R.
Prepoznatljive značajke modela Mercedes-AMG GT C Roadster
u usporedbi s modelom Mercedes-AMG GT Roadster:
- Aktivno upravljanje stražnjim kotačima
- Elektronički upravljani stražnji diferencijal ograničenog proklizavanja
- AMG RIDE CONTROL sportski ovjes s prilagodljivom kontrolom tvrdoće
- Širi stražnji kraj za širi trag kotača i bolje prianjanje: nove bočne stranice, širini stražnjeg kraja modela Mercedes-AMG GT C Roadster dodaju peko 57 milimetara.
- Veći prednji diskovi kočnica
- Više ekskluzivnih unutrašnjih dodataka presvučenih nappa kožom, AMG Performance upravljač presvučen nappa kožom/DINAMICA mikro vlaknima, utisnuti AMG amblem na središnjoj konzoli, AMG ploča s instrumentima sa skalom brzinomjera do 360 km/h i crvenim detaljima
- Dodatni RACE režim vožnje
- Standardni AMG Performance ispušni sustav: dvije beskonačno podesive zaklopke moduliraju zvuk ispušnog sustava. Zaklopke se otvaraju i zatvaraju ovisno o odabranom AMG DRIVE SELECT režimu vožnje, iako se mogu pojedinačno kontrolirati uporabom odvojene tipke.