Predstavljanje nove A-klase


U ugodnoj atmosferi PSC Dugopolje predstavili smo novu A-klasu i održali testne vožnje za sve posjetitelje koji su željeli iz prve ruke osjetiti moć i eleganciju ovog automobila.
Nova A-klasa - sigurna, udobna i nadasve pametna
Pretvorba monovolumena u klasičan hatchback započela je prije pet godina trećom generacijom A-klase, dok je najnovije izdanje ovog premium kompakta nadmašilo sve dosada viđeno.
Postavlja standarde u kompaktnoj klasi
Nova Mercedes-Benz A-klasa mladenačka je i dinamična kao nikada prije, ali i odrasla i udobna. U potpunosti ponovno definira moderni luksuz u kompaktnoj klasi te stvara revoluciju unutrašnjeg dizajna. Što se tiče tehnologije, nova A-klasa ne samo da zauzima prvo mjesto zahvaljujući MBUX – Mercedes-Benz User Experience sustavu nego također nudi niz funkcija koje su prije bile rezervirane za luksuznu klasu. U određenim uvjetima vožnje prvi put je u mogućnosti voziti poluautonomno, a na zahtjev su dostupna MULTIBEAM LED prednja svjetla. Svi modeli nove A-klase pokretani su novim i učinkovitim dizelskim i benzinskim motorima te je iskoristivost ovog modela, iako je Mercedes-Benz zadržao sportski izgled, povećana.
MBUX - Mercedes-Benz User Experience: dosad neviđeno iskustvo uporabe
Nova A-klasa prvi je Mercedes-Benzov model koji ima potpuno novi multimedijski sustav MBUX - Mercedes-Benz User Experience, koji također prelazi u novu eru Mercedes me povezivosti. Jedinstvena značajka ovog sustava je njegova mogućnost da uči, zahvaljujući umjetnoj inteligenciji. MBUX može se individualizirati i prilagođava se korisniku, čime se stvara emocionalna veza između vozila, vozača i putnika. Kolekcija Mercedes me aplikacije može se kao ikona staviti na prikaz na praktičan način te slobodno sortirati na početnoj stranici, kao i ostale glavne aplikacije. Usto, u MBUX sustavu prikazuje se online sadržaj kao što su trenutačne cijene goriva ili dostupnost parkirnih mjesta u garažama. Online nadopuna je jednostavan način ubacivanja novog sadržaja u MBUX.
Tihi rad: snaga u mirnoći
Tiha vožnja bez vibracija glavni je faktor koji utječe na dojam vožnje odraslog premiuma utomobila, kojim se ističe nova A-klasa. Osim učinkovite izolacije ovjesa od karoserije vozila i aeroakustičih mjera, sama školjka igra odlučujuću ulogu. Tijekom razvoja A-klase posebna pažnja je pridana ukupno visokoj strukturnoj čvrstoći i spojnim točkama između karoserije, ovjesa i pogona. Krutost je značajno povećana na spojnim točkama ovjesa koje su vrlo bitne za prijenos buke sa ceste, uz istovremeno značajno smanjenje razine buke u unutrašnjosti. Sveobuhvatni koncept izolacije od buke nove A-klase uključuje komponente kao što su sustavi za upravljanje protokom zraka i rashladne tekućine, kako bi se time poboljšala i izolacija od buke. U odnosu na prethodni model značajno je smanjena i buka vjetra.
Ponuda motora
U ponudi su tri potpuno nova motora, dva 4-cilindarska turbobenzinca i jedan turbodizelaš. Slabiji 1.4-litreni turbobenzinac, koji je potpuni novitet, A 200 raspolaže sa 163 KSi okretnim momentom od 250 Nm pri 1620 „điri“. Uparen je sa utomatskim 7G-DTC mjenjačem s dvostrukom spojkom ili 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Osim toga, ovaj motor je opremljen sustavom za isključivanje dva cilindra pri nižim okretajima. Prosječna potrošnja mu je 5,1 l/100 km s automatikom, odnosno 5,6 l/100 km s ručnim mjenjačem. Poviše njega je 2.0-litreni model A 250 s turbobenzincem od 224 KS i okretnim momentom od 350 Nm pri 1800„điri“, koji je u kombinaciji sa 7G-DTC automatskim mjenjačem. Maksimalna brzinamu je 250 km/h, a od 0 do 100km/h ubrzava za 6,2 sekunde uz prosječnu potrošnju od 6,0l/100 km. Jedini turbodizelaš za sada je 1.5-litreni A 180d sa 116 „konja“ i 260 Nm okretnog momenta između 1750 i 2500„điri“, uparen sa 7G-DTC mjenjačem. On je najštedljiviji s prosjekom od 4,1 l/100 km. Za ubrzanje s mjesta do 100 km/h mu treba 10,5 sekundi, a postiže maksimalnu brzinu od 202 km/h.