Nova E-klasa - Najinteligentnija poslovna limuzina

11.01.2016

Nova E-klasa je profinjena te stilski i sportski samouvjerena. U usporedbi s prethodnim modelom, njen međuosovinski razmak je porastao za 65 milimetara (2939/2874), a ukupna dužina za 43 milimetra (4923/4880). Dizajn odlikuju poznate proporcije Mercedes-Benz limuzina. Osnovna inačica uključuje klasičnu Mercedesovu masku sa zvijezdom na poklopcu motora, baš kao i EXCLUSIVE linija – ali na još istaknutiji način. AVANTGARDE i AMG modeli mogu se prepoznati po sportskoj masci s velikom Mercedesovom zvijezdom kao središnjim elementom.
Nova E-klasa će se prilikom početka prodaje moći naručiti s jednim od dva motora: E 200 sa četverocilindričnim benzinskim motorom i E 220 d s potpuno novim četverocilindričnim dizelskim motorom.
Nešto kasnije u ponudi će se naći ostali modeli, uključujući E 350 e koji uključuje hibridnu tehnologiju. Ovaj PLUG-IN HYBRID model impresionira svojim dinamičnim značajkama i učinkovitošću, omogućujući do 30 kilometara vožnje samo na električki pogon i time vožnju s lokalnom nultom razinom emisija.Najsnažniji dizelski model moći će se pohvaliti šesterocilindričnim motorom koji uključuje naprednu SCR tehnologiju ispuha, s izlaznom snagom od 190 kW (258 KS) te maksimalnim okretnim momentom od 620 Nm.
Još jedna izvedba koja će se pridružiti ponudi biti će E 400 4MATIC čiji šesterocilindrični benzinski motor razvija snagu od 245 kW (333 KS) i maksimalni okretni moment od 480 Nm.
Novi četverocilindrični dizelski motor predstavlja rođenje nove Mercedes-Benzove obitelji motora i otvara nove dimenzije učinkovitosti. Nadalje, motor je kraći i kompaktniji od prethodnika, zahvaljujući smanjenom razmaku između cilindara (90 mm umjesto 94 mm).
Svi modeli, koji će biti u ponudi na početku prodaje, standardno će se opremati s novim 9G-TRONIC devetstupanjskim automatskim mjenjačem. On omogućuje brze promjene stupnjeva i dozvoljava vožnju pri niskom broju okretaja, što je posebno korisno za visoku učinkovitost i nisku razinu buke.
Ovjes nove E-klase nudi užitak agilne vožnje po zavojitim cestama kao i najvišu razinu udobnosti u ovom segmentu. Ova limuzina standardno se oprema sa čeličnim ovjesom. U kombinaciji s ovim ovjesom dostupna su tri DIRECT CONTROL sustava ovjesa s podesivom tvrdoćom:
- Comfort ovjes
- Udobni Avantgarde ovjes sportskog karaktera, spušten za 15 milimetara
- Sportski ovjes s prilagodljivom tvrdoćom, spušten za 15 milimetara, koji zamjenjuje klasični sportski ovjes
Alternativno, nova E-klasa može biti opremljena višekomornim zračnim ovjesom za sve kotače – što ju čini jedinim automobilom u ovom segmentu koji nudi ovu opciju. Prednosti sustava: tri komore različite veličine u sustavu opruga stražnje osovine i dvije u sustavu opruga prednje osovine, omogućuju kontrolu tvrdoće ovjesa u tri stupnja. Na ovaj način, putnici uživaju u mekanoj osnovnoj postavci ovjesa te, kako se brzina povećava, u sigurnom osjećaju dobre stabilnosti upravljanja.