50 godina uspjeha marke Mercedes-AMG

19.01.2017

AMG – ova tri slova u cijelom svijetu znače vrhunske automobilske performanse, ekskluzivnost, učinkovitost i visoku razinu užitka u vožnji.
U 2017. godini tvrtka koju su osnovali Hans-Werner Aufrecht i Erhard Melcher slavi 50 godina postojanja. Tijekom ovih pola stoljeća marka Mercedes-AMG zabilježila je niz uspjeha u moto sportu i razvitak jedinstvenih cestovnih vozila te time stalno ističe svoju poziciju marke vrlo uspješnih sportskih automobila i visokih performansi – a danas je to jasnije nego ikada. Danas ova tvrtka u stopostotnom vlasništvu kompanije Daimler AG, sa sjedištem u Affalterbachu, predstavlja sportski ogranak Grupe. U ovoj godini proslave godišnjice, s pogledom na budućnost, Mercedes-AMG će nastaviti priču o uspjehu koja je započela kao tvrtka od dva zaposlenika. Svaki od 1500 zaposlenika usmjeren je na krilaticu ove marke, ”Driving performanse”, koja ujedinjuje ključne prednosti AMG-a: naprednu tehnologiju i strast prema dinamičnim, emocionalno privlačnim proizvodima. Ova tvrtka iz Affalterbacha u cijelom svijetu je poznata po svom izvanrednom poznavanju motora, koje ne uključuje samo razvoj nego i filozofiju ”jedan čovjek, jedan motor”, što doslovno znači da svaki motor ručno sklapa jedan inženjer.
Tvrtka Mercedes-AMG je u 2016. u cjelini doživjela značajan rast od 44,1 %, što ponovo predstavlja značajan porast u odnosu na prethodnu godinu. S 99.235 isporučenih vozila, priča o uspjehu ove Mercedes-Benzove sportske marke dosegla je novu razinu. Time se prodaja vozila od 2013. utrostručila. Dinamični rast omogućen je kontinuiranim stalnim razvojem modela visokih performansi, za kojima postoji potražnja kao nikada prije. S druge strane, strateško proširenje ponude posljednjih je godina također dovelo do uspješnog razvoja novih grupa klijenata. Dakle, globalni uspjeh kompanije ne temelji se samo na popularnim osam-cilindričnim modelima serije 63. Serija kompaktnih modela s oznakom 45, zajedno sa širokom ponudom modela serije 43, pronašla je svoj put do mnogih kupaca, čime je moderna ponuda AMG proizvoda dobila široku, čvrstu bazu. Tržišta s najvećom prodajom u ovoj najuspješnijoj godini ponovo su bila tržišta SAD-a, Njemačke i Kine. 
Godina 2016. predstavljala je najveću stratešku modelsku inicijativu u povijesti mrke Mercedes-AMG. Ponudi je pridodano preko deset novih modela, tako da od siječnja 2017. klijenti orijentirani na performanse mogu birati između više od 50 modela.
 Mercedes-AMG će u 2017. označiti još jednu prekretnicu, pružajući uvid u buduće performanse u obliku za javne ceste homologiranog hiper-automobila. Uz ugrađenu nepromijenjenu tehnologiju Formule 1 namijenjenu za javne ceste, ovaj hiper-automobil bit će prvo komercijalno dostupno vozilo s F1 hibridnim pogonom i odobrenjem za javne ceste. Uz ukupnu snagu sustava od preko 1000 KS i pogonom na četiri kotača s potpuno električnom prednjom osovinom, ovaj koncept predstavlja vrh onoga što je trenutno tehnološki moguće proizvesti.